GNÄLLSPIK

på tal om gnäll,
jag har så förbaskat ont i huvudet så jag vet inte var jag ska ta vägen,
har haft det i två dagar i rad nu, o jag kan meddela er att det är jävligt jobbigt.
åkte till och med hem ifrån skolan efter bara halva dagen idag pga av de här problemet.
& inte hjälper det med varken alvedon, panodil eller ipren heller då jag har "knarkat" dem allihop. det gör inte det minsta lättaste att plugga heller för den delen, det gör ändå ondare att koncentrera sig. & jag som måste plugga också, har mediakunskap x3, pskylokogi o engelska att göra/ta igen.
wääääh, fuck this shit.

& till något positivt . .
solen sken (om det nu heter så) som bara den idag,
va till och med +10 grader.
hur skönt va inte det liksom,
det va ju ett tag sen sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0