"vi måste gå"

hejsan alla goda mumsbitar! (:
som ni kanske förstår så är detta inte jenni svensson som skriver.
mikaela, heter jag. gästbloggar här, tänkte att jenni behövde ngn som kan skriva.

just nu va, så sitter jag i jennis säng medans hon spelar gitarr & sjunger lite grann, på hennes vackra gitarr som jag stämde idag (y
jenni är hemma sj inatt & jag fick äran att göra henne sällskap. DOCK blir man lite förbannad på kvinnan, när hon sitter vid sin jäkla data hela natta. inte okej faktiskt!

fast måste erkänna att d har varit förjäkla kul & saknat som tusan att umgås med denna kvinna.
 i morgon äre träning (y & jenni ska äntligen vara med efter sin förkyldning.

jaha ja.. finns väl inte så mkt mer att skriva, händer inte så mkt nu förtiden. har tränat idag, annars ingenting. förutom då vara här hos jenni. & nu ska jag se om jag kan få människan till att göra ngt annat (:

"nuuu måste vi gå,
snälla jenni, vi måste gååå"
hann skriva en liten låt då jenni lama sej framför datan. tyvärr kan ni inte höra den, inte barntillåten!

hoppas ni fortsätter läsa jennis blogg, d ger sunt förnuft! 
pusss


vacker bild på mej & jenni, ngn vacker dag, i denna vackra värld, som väcker vackra minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0