GET TO KNOW ME

här får ni en sån där härlig lista av mig. . . om ni vill lära känna mig mer ;)
nej, men jag tycker bara det är så kul att fylla i sådana. där fick ni sanningen.

Du heter: jenni.
Smeknamn: jens, jennipenni, jennan.  

Låt som när du är ledsen sörjer till: words - ronan keating eller stolen - dashboard confessional.

Beroende av: vänner o familj.

Vad tror folk om dig? de få tro vad dem vill, men vissa tror nog att jag är en aning konstig.
Stämmer det? jo, lite kanske ;)

Vad får du oftast komplimanger för? mina kläder.

Hur imponerar man på dig? att våga bjuda på sig själv !
Brukar du skratta för dig själv? all the times.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " slutat nu <3 "
Vem var smset ifrån?: jessii.

Var bor du? Hjortsberga typ.

Trivs du där? för det mesta.

Hur svarar du i mobilen? " ah, hallå "

Vem ringde du senast? oskar.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att han typ var påväg till mej.
Antal timmar sömn inatt: 6 o en halv timme.

Sov du ensam: yes.

Brukar du komma i tid: hehe, det beror på vad jag ska komma i tid till . . men oftast.  
Hur känner du dig nu: trött som bara den.

Vanligaste färg på dina kläder: oj, gillar starka färger väldigt mycket, så har en del sånna kläder, annars blire svart.

Vad tycker du om fötter: äckliga.

Vad saknar du: alla mina fina vänner från grönkulla tiden !

Hade du en bra kväll igår: helt okej.

Favorit dryck på morgonen: mjölk eller juice.
När brukar du oftast gå och lägga dig: på vardagarna när det är skola dagen efter så blire ganska tidigt, runt elva. annars blire senare.

Är du blyg? ja, jo, vid vissa tillfällen.
Sysslar du med någon idrott: fotboll.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja . .  den där är lurig, men kanske.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: jadu, inte den blekaste aning ;)

Är du nöjd med ditt liv: kunde varit bättre, men annars så ja.

Är du bortskämd: en del påstår det, men det tycker jag inte.  
Vad gör du i morgon: skola, o sen hem o typ sova. här är det mycket som händer vet ni.

Vad är det värsta du vet? svek o när folk inte respekterar än för den man är.

Har du bra vänner och äkta vänskap? jag har underbara vänner ! :) ♥

Vad är det finaste du fått? äkta vänskap.  
En speciell dag du minns: 30 juli - 2 augusti, helsingborg ♥

Du samlar på: inget just nu, men när jag var mindre så samlade jag på bokmärken, så har en hel del sånna.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: är inte typen som ringer till någon så fort jag blir ledsen, men annars blire mikaela elr jessii. fast det beror på vilken anledning det är.
När grät du senast: det måste nog vara på nyårsafton.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa !
Vill du gifta dig: ja.
Vill du ha barn: någon gång, ja.

Är du musikalisk? jag spelar ju gitarr, så få väl svara ja på den frågan.

Vad dricker du helst när du är törstig: mjölk.

Bor dina föräldrar tillsammans: ja.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja.

Biter du på naglarna: det händer bara mer o mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0