SHE IS SO CLEVER

hm ja, få väl ta o erkänna att jag kan vara rätt så blond ibland.
det var nämligen så att jag blev så jäkla sugen på godis när jag slutade i skolan för idag,
så jag gick in på ica o köpte en påse bilar (ni vet sånna godisbilar). 
jag ställde mig i kö för att betala. jag betalade o fick växel tillbaks.
trodde givetvis att godispåsen åkte ner för rullbandet, ni vet där man packar varorna.
men icke sa nicke.
jag till den som satt i kassan - vad la du min godispåse?
den som satt i kassan - är den inte där? (peckar på där jag står, dvs. vid rullbandet)
jag - nej ! (lite smått irriterad)
(jag börjar leta efter godispåsen på andra sidan rullbandet o på golvet, kan ju trots allt ha tappat den)
som sagt, väldigt godis sugen!
efter någon minut
(den som satt i kassan börjar skratta) o säger - men du har ju den i handen!

kan ju skratta lite gott för mej själv nu efteråt,
men hur fasiken kan man leta efter något man har i handen ? 
tror nog att det bara är jag som lyckas med sådant !


bara för att jag är smart o ingen annat så bjuder jag på en fin bild oxå ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0