LITE AV VARJE

har börjat ta tag i mitt pluggliv lite smått.
mediaproduktion textkritik - check!
mediaproduktion miljöbeskrivning - check!
hur skönt känns inte det här då vavavavaaaa ?
nu har jag bara ett antal x läxor kvar att tag igen, men de tar vi en annan gång ;)
nu ska jag snart ta o bege mej mot sängen tror jag.
endast denna veckan kvar sen kommer det efterlängtande påsklovet,
då ett o annat är inbokat, tex. oleo o färga håret.
btw, måndag-onsdag sover jag hos ida också då människan inte vill vara ensam, haha.
nej men det blir nog kul :)
sen ska jag inte klaga på vädret som är nu heller.
strålande solsken och 15+ !
menmen, nu ska jag sova som sagt.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0