HAPPY BIRTHDAY DUDE

idag är det torsdag o det är inte någon vanlig dag som helst.
datumet är den tjugotredje september dvs. (min enormt kära vän) mikaelas födelsedag.
grattis, grattis, grattis & . . . grattis goding ! :D
i tolv hela år har vi känt varandra nu 
o jag kan meddela dej att jag inte ångrar ett ända tillfälle.
eller ja, där ljög jag kanske lite.
du vet, du var ju inte den snällaste precis när du var liten ;)
men ifrån att verkligen hata varandra i ungefär tre år till att bygga upp
o ha den otroliga tajta vänskapen vi har nu,
det är faktiskt ganska otroligt att vi lyckades med det.
är iallafall glad att vi har den vänskapen idag ska du veta,
för den betyder otroligt mycket för mej !
liksom vad skulle annars alla galenskaper komma ifrån ? (; 
(& just nu när jag letar bilder på dej,
så kom jag på mej själv med att jag har otroligt måååånga bilder på dej.
vi gör ju fan allt tillsammans ! ;)) 
minnerna är oslagbara.







& denna fina bild få avsluta det hela. peace




Kommentarer
Postat av: mikaela

TAAAAAAAAAACK BÄSTASTE VÄN! :D

du förstår inte hur mkt du betyder för mej syster.

ja, tänk, vi som verkligen hatade varann.

nu finns inte ens den tanken!

du är den finaste vän som finns, o ännu en gång,

TACK! <3

2010-09-24 @ 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0