BRAIN ON FIRE

internet krånglar till tusen.
men jenni lyckades hitta ett tillfälle då det inte krånglade. happyface !

iallafall.
har haft studiedag idag, men den blev inte riktigt som jag hade tänkt mej,
(ni vet sovmorgon o halvsova till en film). ohnej, det blev andra bullar . .
det var såhär att när jag satt framför teven igårkväll,
(o tänkte att fan vad skönt o va ledig o få sova ut i morgon)
så plötsligt kände jag något riktigt vasst borra in sig i kinden.
SJÄLVKLART vad det en bit ut av min tandställning som hade lossnat.
såja, istället för sovmorgon så blev det till att gå upp kl. 07.30
& ringa in till tandläkaren så att de kunde fixa det.
bra start på dagen säger jag bara . .
när jag väl var hemma så tänkte jag sitta framför teven o sova lite.
men nej det gick tydligen pga. att parabolen inte funkade !
& datorn funkade ju inte heller . .
känns som att jag satte rekord i svordomar där.
menmen, så jag fick iallafall underhålla mej på annat sätt.
så det blev till att jag bakade chokladmuffins på högsta volym istället.
tur att de blev goda, annars hade jag nog inte överlevt dagen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0