THE RESOLUTIONS IS DONE

till slut vågade någon bryta den tysta stämmingen

efter trots allt,
så har jag nu bestämt mej för att gå kvar i min linje media o även i min klass.
efter den här veckan har jag upptäckt att min klass faktiskt är ganska bra :)
visst, den är verkligen inte som min förra klass i grundskolan (ni vet sådär spralliga o roliga),
men den duger för mej iallafall o det är det viktigaste.
alla i klassen har helt plötsligt "vågat" öppna upp sig. & nu pratar alla med alla.
så jäkla härligt är det på något sätt,
o jag tror faktiskt att MP10A kan bli en bra klass, ju mer vi lär känna varandra :)
ni anar inte hur mycket jag har "gnagt" o tänkt på det här valet om jag ska byta elr inte.
& det känns så jäkla skönt att jag har tagit ett beslut dvs. den oroande känslan i magen har försvunnit !

de här tre åren känns trots allt som om de kommer bli bra.
inte nödvändigtvis jätte bra, men bra !
det lönade sig att stanna kvar o hoppas på att det skulle bli bättre.
för det gjorde det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0