CELEBRATIONS

idag är det ingen vanlig dag för idag är det (världens bästa) ida's födelsedag ! :)
grattis babe ! hoppas att din dag har varit awesome för det är du verkligen värd.
sitter här o tänker på alla galenskaper & dumheter vi har gjort tillsammans,
alla gånger vi (du, jag & misse) har "struntat" i vad alla andra säger,
o kört vårt eget race med en massa ryda, alvesta & växjö besök.
du med dina helt galna idéer, som jag alltid till slut gå med på, fattar inte att jag gör det,
jag vet inte hur många gånger vi har skämt ut oss tillsammans med dem galna idéerna, haha ;)
men tack för alla fina galenskaper hörrudu, & grattis än en gång :) ♥




Kommentarer
Postat av: ida

jag ÄLSKAR oss (L)

2010-09-02 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0