MOVIESTAR

det blev faktiskt skola idag även om förkyldningen var densamma.
tur att jag åkte dit för idag fick vi spela in en kort film,
som förvörigt var sjukt kul eftersom att jag & nicole, sanna & mimmi failade stort ;)
glömde att sätta på & stänga av osv,
så ja ni kan ju tänka er hur mycket vi måste redigera o "klippa" av sen ;)
shieet, vad svårt det är att filma med en filmkamera egentligen ;o
verkar ju skit lätt men ah det var det inte iallafall.
____________

just nu sitter jag här i soffan,
o checka på ett ut av världens mest efterlängtade tvprogram - fångarna på fortet.
så jäkla bra är det ! :) synd att det är sista avsnittet idag.
menmen, nu ska jag återgå till tvprogrammet & de sista 15 minuterna som är kvar.
hadebra


en bild på när jag en gång i tiden hade två lila slingor i håret.
kan meddela att de varade ungefär tre dagar sen försvann dem.
så besviken blev jag.
- ser dessutom helt konstig ut på den här bilden, men jag bjuder på det.
vrid på huvvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0