SWEET SIXTEEN

ohyes. min födelsedag börjar lida mot sitt slut, men har iallafall haft en sjukt bra dag ! :)
så tack allihopa för era sköna sånger (ja må hon leva, på svenska, engelska & kurdiska),
& för era fina gratulationer. ni ska veta att jag uppskattar det något enormt ! :)
är fortfarande lite chockad över kashmas ja må hon leva på kurdiska, haha vad kul det lät ;)
MP10A - ni är helt otroligt knasiga men jag gillar er ändå ! (;
btw, så fick jag inte någon systemkamera i födelsedagspresent, vad hade jag förväntat mej ?
men jag fick iallafall ett presentkort på expert för 600 kr (till en systemkamera) & en chokladkaka.
så tack mams o paps för det ! :) får anatgligen mer presenter sen framöver av syskon & farmor osv.
- nu ska jag dra mej mot duschen efter en lång, svettig o otroligt blöt fotbollstränig.
peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0