JUST ANOTHER MONDAY


bara för att jag tycker att min katt har en liten udda sovstil.

hej min fina blogg. fin kan jag inte påstå att den är precis.
headern är ungefär 100 år gammal eller nåt känns det som ?
& den är typ amatör gjord. jesus vad ful säger jag bara.
(lovar att jag ska fixa till min blogg så fort jag få tid över ! !)


sitter här o tänker på att jag faktiskt fyller år imån ;o
helt otroligt att jag blir sexton när det känns som om det inte var längesen jag fyllde tio.
sexton år säger väl inte mej sådär jättemycket precis. få ju övningköra det är det ända ;)
& det blir ju ett år närmare 18 - myndig. fyfan vad jag lääängtar :)
har iallafall önskat mej en systemkamera.
inte för att jag tror att jag kommer få det, men det är typ det ända jag önskar mej !
man kan ju liksom alltid hoppas !

nej, nu måste jag ta o göra min engelsk skrivläxa som jag inte "hann" göra färdigt igår,
så det blir till att jag få plåga mej med det idag istället . .
wish me luck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0