RUN RAN RUN

jävla busschafför !
missade nämligen bussen nyss, tack vare över att jag försov mej i tio minuter . .
såja, fick springa ut till bussen
(egentligen inget ovanligt för mej,
men den här gången fick jag verkligen springa då jag annars bara har joggat)
- ser bussen komma borta vid rondellen
- det kommer fullt med bilar så att man inte kommer över vägen till busshålssplatsen
- när jag väl kommer över är bussen nästan vid hållplatsen
- jag springer o viftar med mina armar för att den ska stanna
- men stannar den ? NEJ SÅKLART INTE !
så nu få jag sitta här o vänta tills att klockan blir 08.15 typ. så att jag kan ta 08.23 bussen.
en o en halv timme försenad. great !


bara för att jag har på mej den här tröjan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0