ANTOHER FRIDAY

sitter o har mediekunskap just nu.
jag lill & tim är redan färdig med vår "tidslinje" - mediehistoria,
så det blir bloggen och facebook lite här nu tills de andra blir färdiga ;)
idag slutar jag fem i tolv !
bara jag o sanna som gör det i vår klass,
eftersom att vi har ivä på onsdagar då alla andra har det idag asså på fredagar.
ni kan ju gissa om jag o sanna går runt o retar de andra för det, fyfan vad härligt! mohaha!
ikväll blir det till att åka till jessii med misse o annie,
för en riktig myskväll med god mat och självklart idol.
hoppas att det låter lika bra i era öron som i mina !
btw, känner att uppdateringen här inte är så bra som den var innan.
undra va det kan bero på?
nu måste jag sluta skriva här. alla är tydligen färdiga med uppgiften
take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0