DEN ÅTTONDE MAJ TJUGIOHUNDRATIO

konfirmation hela långa dagen. först i kyrkan i en & en halv timme sen hem till ida efteråt :)
riktigt bra konfirmation må jag säga, inte alls sådär tråkigt som en del brukar vara.
& ida sjöng faktiskt ganska bra, hehe. & lisa med för den delen.
även om ni inte kan sjunga i verkligheten ;)
& era skämt som ni drog om gud , haha !


den ända bilden jag lyckades ta, skills.

hem till ida efteråt. bjöds på smörgåstårta o prinsesstårta. gottgott.
idas släkt kan ju diskuteras, haha. bra humor har dem allt, men liiiite speciella ;)

kom hem ifrån ida vid halv sju tiden. har halvsovit framför teven sen dess.
vilket intressant liv jag har !
& verkligen riktigt kul att läsa för er läsare.
men om man inte har något intressant liv så har man inte.
o glöm inte att jag uppdaterar mest bara för att skriva av mej,
& inte för att få så många läsare så möjligt *
status är ingen grej för mej liksom.


Kommentarer
Postat av: ida

tack söta jenni för att du kom:)<3

2010-05-10 @ 19:28:02
URL: http://idaaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0