STORSTADEN

endast 29 dagar kvar i skolan nu, jag vill inte splittras ifrån klassen !

hinner knappt skriva lika mycket här längre,
eftersom att jag har fullt upp med läxor, prov & skit ! . .
så har bestämt mej att jag bara ska uppdatera här på helgerna.
så länge iallafall, tills det inte är så mycket i skolan.
så himla typiskt att alla uppsatser & redovisningar alltid ska göras precis innan lov . .
___

iallafall, kom nyss hem ifrån storstaden.
köpte konfirmationspresent med misse & jessii till ida, jenny k, wilma, lisa & anna,
som konfirmeras i morgon :) blev också en o en annan shoppingrunda.
kom hem med, en svart bikini överdel & en vit skjorta. 
blev även bio, the last song med miley cyrus i huvudrollen. värt att se, säger jag bara!
även om jag fick kramp i benet mitt under filmen . . haha, typiskt mej ;)
jäkligt ont gjorde det iallafall !

imån blir det konfirmation hela dagen först i kyrkan sen hem till ida efteråt.
på söndag är det gympa avslutning med småbarnsgympan.


det där kallar jag skills

uppdatering kommer :)
see ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0