ULLARED & PLUGG TILL TUSEN

ynka tre skoldagar har det varit den här veckan & har endast haft bara en läxa.
ändå har det varit stressigt. betygen sätts om cirka en & en halv vecka, den nionde juni.
& jag har en massa kvar att hinna med tills dess.
har tre bilduppgifter kvar att göra,
samt muntligt nationella prov i matte, no uppsats, tyska uppsats & atomfysik prov.
helvetes skol skit . .

___________________

i går var jag iallafall ledig. var i ullared med misse, ida & misses mamma :)
hade det hur kul som helst !
köpte inte så mycket eftersom att jag var där för några veckor sen, men lite iallafall,
- mascara, foundation, fotlänk, t-shirt, tights, diadem, locktång & cykelpump.
haha, o ida & misse som "inte hade råd med en del saker" i kundvagnen,
& som inte orkade gå tillbaka o lämna sakerna där de skulle vara. va gjorde de ?
jo, ida lämnade schampo & balsam bland kläderna & misse lämnade en film bland elektroniksakerna.
ni är konstiga ! :) ♥

här kommer lite bilder ifrån dagen, bilderna talar för sig själva ;)




________

idag har jag endast ritat en massa på en av mina bilduppgifter jag har kvar att göra.
konsthistoria är det, & den ska vara inne nu i maj, asså senast på måndag.
alltid ute i sista minuten !
men nu tar jag en liten paus ifrån det stressiga,
o ägnar mej åt teven o traditionella melodifestivalen istället.
ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0