SOCIAL

skulle egentligen följa med ida till stan idag,
men eftersom att jag är helt jäkla pank så blev det inte så sen.
har därför stannat hemma hela dagen . .
tänkte va lite snäller mot mamma genom & baka.
men hade jag orken till det ? svar nej. så det blev inte det heller idag.
istället kom *räddaren i nöden* min kära syster hit :)
& jag kan inte annat än säga att jag, mamma & syster kan ha riktigt kul tillsammans ibland.
samma sjuka humor har vi allt, huhu :))
syrran åkte hem för nån timme sen. så nu sitter jag här själv i min ensamhet,
ah nästan iallafall.
mamma sitter precis utanför framför teven, så helt ensam är jag ju inte.
men istället för o sitta här kan jag ju lika väl ta ett par steg utifrån rummet o va lite social.
yes, så får det bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0