SEGA SÖNDAG

hatar verkligen söndagar,
de är så himla sega. & en annan stor anledning är ju också för att det är skola dagen efter.
men iallafall, lyckades faktiskt hitta på lite idag, ovanligt !
har bakat chokladmuffins.
& har även påbörjat på en bild uppgift, som ska vara inlämnad i maj, hjälp !
vid halv fem stack jag iväg mot blidavallen med misse & ida o checkade på killarnas match :)
kom hem därifrån vid halv sju tiden.
fastnade vid teven, & just nu tittar jag på hockey,
sverige - canada. riktgit bra match må jag säga, 3-0 till sverige.
har väl aldrig hänt förr ?

blir nog ingen uppdatering nu de närmaste dagarna,
fullt upp med redovisningar & nationella.
gode gud kan det aldrig ta slut ? tydligen inte . .

nej nu blir det duschen & sen blire nog sängen må jag tro.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0