A LITTLE BIT OF EVERYTHING

träningsmatchen mot alvesta igår gick inte så jättebra precis.
jag tror inte det va nån i laget som var så taggad egentligen, därmed förlust.
för min egen del mådde jag sjukt dåligt i andra halvlek. trodde fan jag skulle spy.
orkar inte ha det så här längre. så fort jag tar i ( springer i maxfart )
eller sprungit en längre tid så börja jag må sjukt illa.
j*vla skit
få ta & tjata på mamma att hon ska ringa till vårdcentralen eller nåt, för orkar fan inte längre.

dagen idag har varit som vanligt. fick sluta tidigare eftersom att ola var sjuk.
inte ofta vi få sluta tidigare så vart riktigt najze :)

imån äre nationella i engelska - läs & hör förståelse.
så äckligt sjukt nervös är jag med, känns som om allt kommer att gå skit.
menmen, bara till att hoppas på det bästa, inget IG så är jag nöjd !


/ jennis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0