OROAT SIG I ONÖDAN

oroat sig i onödan? jo, det kan man säga.
det blev inget nationella för mej idag, det va bara typ 4 st. som hann göra det.
& de satt i nästan en timme o snackade med varandra på engelska ?
där en av dem var min underbara vän misse.
fattar inte hur de bara kan :o menmen, de fick minst VG iallafall, det sa läraren.
så få ta o oroa mej lite till, 50 % chans att jag ska göra det på torsdag.
eller så blir det tisdag nästa vecka. jag hoppas på det sistnämnda ;) man måste ju öva lite.

& jag älskar verkligen vädret just nu,
sol nästan varenda dag ! :D
synd bara att det fortfarande är kallt ute.
för snön smällter ju inte :(
sommar vill vi ha


tänk om himlen vore såhär,
klarblått, 25 grader varmt & sommarlov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0