VÄRME & SOL

så jäkla fint väder har det varit hela veckan, awesome !
annars har det varit ganska många bollar i luften.
spelade match i torsdags mot lagan. vann med 0-2 :)
har även varit hur stressigt (ovanligt?) som helst med allt skolarbete som ska vara klart,
& helgen är helt fullbokad . . plugg. plugg. & åter en jävla massa plugg !
fattar inte hur jag ska hinna allt .
därför blir det nog inte så mycket uppdatering här nu i helgen.
blir kanske bara detta inlägget. men det märker ni i såfall.

imån, ska jag till min kära kusin o fira honom, :)
grattis hörru. & imån fyller min käääära vän jessica 16 år ! :D
grattis underbaraste ♥ ! hela tolv år har vi känt varandra nu, & jag ångrar inte en minut.
du är bara så bra :)

lite bilder ifrån veckan,


& en fin bild på jessica får avsluta inlägget :) !


nu ska jag ut i solen & plugga,
ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0