HOME SWEET HOME

huhu, nu är jag hemkommen. eller ja, kom hem i gårkväll.
har haft det så jävla bra. bokstavligt talat. :)
det blev liseberg & nordstan som planerat.
& jag vet inte hur många gånger jag, misse & ida åkte flumeride (?)
typ 6-7 gånger, på rad också. bara för att få till ett bra foto (y)
& kanonen var ju inte så farlig som jag trodde. & inte spin rock heller.
kan väll erkänna att spin rock var lite kul trots allt, speciellt sista gången.
haha, den snubben som hade hand om spin rock. han var lite gullig mot mej ;)
jag måste väll ha sätt helt skräckslagen ut, för han checkade så att jag satt fast riktigt två gånger.
bara för att göra mej ännu mer rädd. haha.
sov över hos misses faster nina. igår blev det till att gå på nordstan hela dagen.
köpte endast en jeans kjol, eftersom att jag är pank !
var vid hamnen en runda också bara för att inspektera göteborgshjulet ?
riktigt fint var det där iallafall.
blev till att åka tåg hem. bakvänt ! trodde fan jag skulle spy . .
men jag kom hem till slut iallafall, utan att ha spytt. (y)


på tåget. tågbiljetterna


28 !


misse o ida i båteeen


flumeride :)


höjdskräcken.


mikaelas fina nalle hon vann. böge heter den.


göteborgshjulet.


hamnen.


ida.


fråga mej inte vad jag gör . .


båt mot land.


hahaha.


fina klänningar ! :)


väntar på tåget påvägen hem. nej inte alls trötta.


tror inte att någon skulle orka "råna" vår väska. ;)


det perfekta flumeride fotot. haha. (!)
__

nu snart drar jag till ryssby för att spela match, borta.
inte för att jag vill spela i den här värmen, men jag antar att det bara är till att tagga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0