9 TELLUS ♥

har haft en hel del att tänka på sen sist, så därför har det inte blivit så mycket bloggande.
att splittras från en helt underbar klass har tagit väldigt mycket på krafterna om man säger så.
kan väll också ta och erkänna att jag inte har haft så mycket blogglust heller (;
men nu är jag tillbacks hoppas jag :)

förra veckan i skolan hände det ganska mycket på en gång.
i onsdags hade vi ju "vuxenlektionsdag" ( kolla två inlägg neråt )
i tordags städade vi typ hela förmiddagen. himla mysigt att få ta bort tuggummi under bänkar ! (y)
urk, vilka människor.
checkade också på konsert i skolan. ett jädra håll i gång ! yeye, jenni gillar :)
på eftermiddagen gick vi slangen,
som är typ en 100 meter lång brandslang som alla utklädda nior går runt med i samhället :)
himla kul faktiskt, & shiet vad vi sjöng ! :))
en sång sjöngs såhär :

för vem vill gå i sjuan nu ingen ingen,
& vem vill gå i sjuan nu ingen ingen alls.
ingen ingen alls, ingen ingen alls,
& vem vill gå i sjuan nu ingen ingen alls.
för vem vill gå i åttan nu ingen ingen,
& vem vill gå i åttan nu ingen ingen alls.
ingen ingen alls, ingen ingen alls,
& vem vill gå i åttan nu ingen ingen alls.
för vem vill gå i nian nu ALLA ALLA
& vem vill gå i nian nu ALLI ALLIHOP
ALLI ALLIHOP ALLI ALLIHOP !
för vem vill gå i nian nu ALLI ALLIHOP !

i fredags var det då skolavslutning. himla sorgligt må jag säga.
fast ändå ganska kul med sommarlov efteråt :)
fick betygen, o "sparkades ut" . & sen blev det en massa fotografering i klassen.
på kvällen sen var det avslutningsfest i stenladan i växjö.
hur jäkla kul som helst fast dock väldigt varmt om man dansar hela tiden ;)
bjöds på väldigt god mat & senare vart det disco. 
jag, misse, jessii, annie, max & nina hade ju vår lilla egna dansgrupp med egna danssteg ;)
haha, gillade verkligen dansstegen !
sista låten blev till en stor gruppkram. 9 tellus, ni är helt underbara ! ♥
gud, vad jag kommer sakna er.
 
bilder ifrån dagarna,


slangen
                                                                 

ganska mycket peruker (y)


närmast:
emina - innebandy/hockey hulligan på sparkcykel
jessii - troll, trull.
alex - superhjälte


här sjunger vi :)


mikaela, jag & jessica som troll på slangen.
tripp trapp trull ♥


avslutningsdagen. fotbollsklassen
max, alex, therese, hedda, jessii, anton, gustaf.
mikaela, ellen andreas & ella.


felicia, sinan, alex, tea & ella.
riktigt fina är de !


jessica & mikaela. mina fina flickor ♥


bilden på min kära klass får avsluta det här inlägget.
9 tellus, världens bästa ! ♥

bilder från avslutningsfesten blev det tyvärr inga. men en mycket fin kväll var det iallafall.
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0