LUGN START PÅ VECKAN

hur jäkla lugn skoldag som helst.
knappt ingen mening att dra till skolan överhuvudtaget egentligen,
eftersom att vi inte har något kvar att göra & då menar jag absolut ingenting !
får bara en massa raster (: lite segt, men annars rätt så chill.
menmen, är komplediga imån. ifrån gemladansen. (y)
så istället för skola så blir det till misse med jessii.
ska fixa en liten överraskning till vår fina klass :)
hoppas att de gillar det . . haha, sjukt kul ska det bli att göra "det" iallafall.
kan tyvärr inte avslöja något eftersom att jag inte vet vilka som läser min blogg.
det kanske är någon ifrån klassen, vem vet ? ;) vill ju inte riskera något.

men nu ska jag ta o ckecka på fotbolls vm igen. ♥
(känns som om det är det enda jag skriver här)
men ja, det är ju bara ett vm vart fjärde år, så då få man allt ta o kolla !
& ja, jag gillar fotboll !
vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0