AWESOME

gårdagskvällen kan jag inte annat än säga att den var hur kul som helst ! :)
lite segt i vissa stunder, då en del folk inte var så sociala . .
men annars vart det sjukt kul, tack för kvällen folket ! :)

idag har jag typ endast halvsovit framför teven & kollat på fotbolls vm.
det är ju ganska kul det också :)
har varit hur trött som helst med tanke på en ganska sen kväll igår,
men det få man ju ta ;)
känns faktiskt sjukt konstigt att inte ha något plugg man måste göra nu i helgen.
har ju i stort sätt varit plugg varje helg innan. känns helt awesome om nån frågar :)
btw, har kommit på att jag säger awesome väldigt mycket.
antar att jag börjat gilla det ordet ;)

aja, imån blir det match mot hinneryd,
& även vila ut för en sista vecka i skolan,
känns förjävligt att helt plötsligt splittras ifrån en klass jag har gått tre år med,
en del har jag till och med gått i nio år med :(

har inget mer på hjärtat att skriva,än att jag ska ta o checka på fotboll nu tänkte jag,
england - usa. football me like !

ha en bra kväll.



jenni leker fotograf med en skrutten mobil kamera (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0