SAKER VI BÖR VETA I VUXEN LIVET

onsdag,
vuxen lektions dag. sådana saker vi bör ha med/veta i vuxen livet.
dagen började med att vi bakade american pancakes.
sen skulle vi i grupper göra "vuxen saker" ,
så som ringa till ett hotell i usa & alvesta renhållningsverk samt fylla i blanketter om bygglov osv.
vi fick även prova på amerikansk fotboll, & svara på musikquiz.
våra lärare är verkligen så påhittiga :)
haha, men riktigt kul var det faktiskt !

efter skolan tog jag misse & jessii bussen till storstaden för att köpa oss en avslutningsklänning,
alltid ute i sista minuten :)
hittade faktiskt min dröm klänning, & den var även på rea - 50 %. FYND ! :)
fick även med mej en tubkjol hem.


tubkjol - monkey 180 kr.


klänning - MQ 249 kr - REA !

världens sämsta kvalite.


nu blir det sängen.
imån blir det full rulle i skolan med städning, checka på konsert & gå slangen :)
hörs.


Kommentarer
Postat av: hanna g

haha jenni jag har en likadan klänning till min konfirmatition!!:)

2010-06-17 @ 18:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0