ÅKER TILL KÄRA GÖTEBORG

midsommar firandet blev hyfsat bra till slut.
blev väl inte riktigt som man hade tänkt sig, men det är sånt man få ta.
var väl roligare än att sitta hemma om man säger så.
men hoppas på ett roligare midsommar nästa år iallafall, då jävlar . .

idag har jag varit i alvesta hela dagen med misse & ida :)
riktigt kul faktiskt, roligare än i lilla hj iallafall. där inget händer . .
kom hem vid halv nio tiden. har endast packat & "donat" sen dess.
för imån bär det av mot kära göteborg med mina flickor misse & ida.
åker tåg tidigt dit imån, & det blir troligen liseberg hela dagen :)
få se hur det gå, med min otroliga höjdskräck.
men hoppas att jag kan åka de flesta iallafall ;)
* TUFFING *
sover över hos misses faster till måndagen, då det troligen blir en runda på storstan :)
härligt !
uppdatering kommer på tisdag då jag är hemkommen.
vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0