WALKING ON SUNSHINE

klassträffen blev väll inte riktigt som man hade tänkt sig. var ju inte folk bara ifrån vår klass.
menmen, hade ganska kul iallafall. även om man inte var sådär jättesocial med de andra ;)
jag, misse, jessii, ellen & julian, vi drog oss bort ifrån de andra o satt o snackade själva med varandra.
haha, riktigt kul hade vi faktiskt. kom in på saker o ting vi inte borde . . haha.
nej, men ni är bra ni ! :) tog tyvärr inga bilder.
__

dagen ska spenderas hos syster. det blir nog ett par dopp i hennes stora utomhus pool,
& allmänt umgås. älskar verkligen vädret ! +28 grader, kan det bli bättre ?
- eftersom att det är sånt fint väder så är helgen fullbokad.
imån, lördag, ska jag på konfirmation då mina kära vänner, matilda, hanna & hampus konfirmeras.
blir kanske bad & sol med misse & annie efteråt. (:
söndag, åker jag till halmstad ELLER öland för att sola & bada med misse, ida & kanske jessica ?
& på måndag blir det bio - eclipse ! :))) ohyeaaah.

nu ska jag ut i värmen !
tjaaaaao

Kommentarer
Postat av: hanna g

längtar till lördag och måndag;) ses!

2010-07-02 @ 19:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0