FISKE, SHOPPING, KLUBBSTUGA, FRIIDROTT

ibland verkligen hatar jag att bo på landet.
får verkligen ryck när saker o ting inte funkar här,
som nu, när internet har "krabbat" till o från hela veckan, jävla regnvädrets fel.
gaaah !
__

iallafall, har hänt ganska mycket den här veckan.
i måndags, var syster här.
vi hade absolut ingenting att göra, så ja vi fick värsta rycket till slut,
det slutade iallafall med att vi stod med var sitt metspö vid sjön o fiskade ;)
fick faktiskt elva fiskar, dock släppte vi i två eftersom att de var så små o såg så sorgsna ut.
varav de elva fiskarna, fick jag sju stycken o syster fyra, tror jag ?
stooorfiskarna svensson är var vi är, haha ;)



i tisdags var jag i växjö hos tandläkaren. efteråt blev det lite shopping.
köpte ett svart linne, en vit sweatshirt på ginatricot samt en grå lite kortare t-shirt på h&m.
tisdags eftermiddagen - hela onsdagen tillbringades i klubbstugan i hj med finfint folk :)
blev en hel del skratt. & mycket, du & jag ida ;)
det blev därimot inte alls många foton från de två dagarna. men några iallafall,


misse fick spela en hel del gitarr :)


DU & JAG IDA ! :)

hela dagen igår tillbringades i stort sätt i soffan.
var helt slutkörd efter tisdagens respektive onsdagens livliga goo.
tvingade mej dock till en kall o mycket blöt fotbollsträning på kvällen.

idag - repris sen gårdagen - mycket teve & friidrott.
& likaså blir nog kvällen. yes, nu blir åter mot teven o friidrott.
tjaaao


Kommentarer
Postat av: ida

du o ja jenni, du o ja;D <3

2010-07-30 @ 19:36:10
URL: http://idaaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0