MYCKET SOM HÄNDER PÅ EN OCH SAMMA DAG

lördag. konfirmation. bad & sol vid annies farmors brygga med misse & annie :)
just nu - huvudvärk till tusen ! (orkar inte uppdatera egenligen, men vad gör jag?)
imån - halmstad & schteeeka med misse & ida. & träffar nog jessica oxå en runda.
håll tummarna för att jag är brun när jag kommer hem imån.

btw, så fyller min kära granne 15 år idag. grattis anna ! :))  ♥

_________

bilder från dagen. enjoy !


hanna.


matte.


konfirmanderna.


annie & misse. kikare. oseriösa.


fina flickor - seriösa.


den här bilden på oss alla tre får avsluta det hela.

nu drar jag mej mot teven. fotboll på gång, det gillar vi.
hörs


Kommentarer
Postat av: Annie

Jätte fin blogg Jenni :)

Oj vilka vackra bilder du tagit ;D<33

2010-07-03 @ 21:50:34
Postat av: jenni

haha, tack annie ;) <3<3

2010-07-04 @ 20:28:20
URL: http://jennisvensson.blogg.se/
Postat av: hanna g

mm jätte fin bild jenni !

2010-07-05 @ 10:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0