BORTA BRA MEN HEMMA BÄST

yey !
jag är hemma, & jag har haft det sjukt kul, även om vädret inte var det bästa :)
säga bara en sak, finns inget bättre än hotellfrukost ! så jäkla gooott. ♥
o riktigt trevligt folk var det på hotellet oxå,
kommer till och med okända fram o skålar med mej när man sitter i restaurangen med familjen
haha, en aning fulla kanske ;)
fyfan, vad skönt det ska bli o få sova i ens egna säng oxå,
efter två nätter på en typ tre centimeters madrass på golvet,
okej jag överdriver kanske lite, men det kändes fan som det !
ingen sömn heller har det blivit eftersom en viss person snarkar hela jäkla tiden.
så kära säng, du är efterlängtad ♥

some pic's, bilderna talar nästan för sig själva.















gothia cup på teeeve (y)




såhär såg jag ut i stort sätt hela lördagen. pissväder . .
___

nu drar jag mej mot köket, för inspektera om det finns något att äta i kylskåpet.
ja, jag är hungrig ! byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0