HEJ, JAG ÄR POPULÄR . . BLAND SMÅBARN

yey !
har hänt ganska mycket sen sist jag uppdaterade. 
bla, en dag med misse, bullbakning med syrran, lite fotboll, grillning, "snott" ved, ett nattdopp i sjön, samt besökt bruuder o hans familj i rottne - skulle aldrig kunna ha ett småsyskon . .
en dag med broders fyraåriga dotter hilma består endast av:
- jenni, har du ätit färdigt snart ?
- jenni, kom vi ska leka doktor NU
- jenni, blås upp mer ballonger !
- jenni, vi ska hoppa studsmatta

oh ja, jag höll på att somna på vägen hem, helt jäkla slutkörd.
små ungar är bara inte gulliga, de kan oxå vara sjukt jobiga.


lite av den snodda veden - misse & jag goes gansteeeers ;)


grillning.


beachvolleyboll vid grillningen.


en dag med hilma, bilden - hilmastyle.
_____

nu drar jag mej mot teven med en daimstrut i handen (y. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0