SATURDAY NIGHT

hujeda mej vilken bra kväll det blev igår :)
först stan o köpa present till lisa, som förövrigt inledes med ett skrattanfall inne på lindex & med en tjurkärring som " kastade " ut oss därifrån . . helt sjuk var hon !
aja, efter detta drog vi & mötte de andra, lisa, andrea, hanna & anna.
sen bar det av mot lasergame't .
haha, ja. en kort sammanfattning; mörkt & mycket varmt.
men även riktigt kul, jag vet inte hur många gånger ida skrämde mej ;)
fast det var nog inte min grej det där, syftar på mina poäng.
haha, har nog inte sätt något sämre.
efter detta drog vi mot akropolis & jag o misse beställde våra efterlängtade plankor ! :)
satt där ett bra tag & bara snackade en massa.
men sen orkade vi inte sitta där mer så vi drog ut på stan & gick lite.
dött till tusen, så vi gav oss hem istället.
& bussen hem, hahaha.
fick fan kipa efter luft av allt skratt.
shieet, vad vi måste ha skämt ut oss med all fin sång ;)
när vi satt där fick vi värsta idéen också. så nu blire troligtvis balders på fredag ((:
like old times ♥
åh, ja jag glömde kameran, så inga bilder :(


just nu sitter jag här med matteboken i högsta hugg. men nej, här blir det inget gjort.

& jag som ha matteprov imån . .


Kommentarer
Postat av: iidaaa

vi hade det as nice:D hahah<3

2010-01-31 @ 21:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0