TRÄNINGSVERK PÅ HÖG NIVÅ

fixat lite här nu på bloggen :)
ny header o ny bakgrund. tack hanna
så fort jag få mer tid så ska jag ta o fixa lite mer här, ser fortfarande inte riktigt ut som jag vill ha den ;)

nytt samtalsämne,
träning idag o jag kan ju inte annat att säga, fysjutton!
våra tränare ville verkligen ta dö på oss, springa springa & springa.
ingen av oss hade ju någon kondition alls.
såja, tränarna hade väll en poäng där. men shieet vad jobbigt det var!
hej träningsverk också :(
stell som en pinne i hela ryggen, fötterna dunkar & låren värker . .
jag få väll skylla mej själv antar jag, haha.
- skola imån också, & det gör ju inte saken bättre :(
fast få se det på den ljusa sidan, bara 6 veckor till sportlovet ;D !
& denna terminen ska jag fanimej kämpa för att komma in på skönhet&hälsa/frisör, eller vad det nu blir.
(y)

men nu ska jag ta o dra mej,
svejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0