SEEMS LIKE YESTERDAY

ojojoj, här vart det riktig dålig uppdatering. hur längesen var det sist? 4 dagar sen ? riktigt dåligt av mej! men jag lever ju iallafall & det är ju huvudsaken :)
dagarna har gått rikitigt snabbt nu, endast mindre än en vecka tills skolan börjar igen. vad tog lovet ivägen egentligen? tja, lite saker har man ju allt hunnit med. firat jul & nyår, även träffat endel människor man inte ha träffat på länge. sen fyllde ju kusinvitamin moa år i lördags så imån blir det till o åka dit o fira henne :) . även tråkiga saker har hänt under lovet, min ko stjärna har dött :( . hahah, det låter kanske lite knäppt men jag är faktiskt lite ledsen över det. har liksom haft henne sen jag va 1 år, så det känns lite, även om jag inte träffade henne sådär jätteofta. vila i frid kära du!

imån blir det som sagt till kusinvitamin o fira henne :) . träffar även kusin emil o övrig släkt på pappas sida. det blir nog najze.

nu blir det duschen, sen teven.
men vi hörs.
/ js


Kommentarer
Postat av: Linnea : )

kikade förbi och tänkte bara lämna ett spår : )



fin sida du hade : ) allt bra med dig ?



titta gärna in hos mig ! kram

2010-01-05 @ 21:08:34
URL: http://linneamatildaphilipsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0