MONDAY EVENING

vi har matteprov imån.
& jag borde egentligen ta o öva lite på det.
men istället sitter jag här o degar som vanligt.
inte okej!

& snart dröjer det inte länge förräns gymnasieansökan ska lämnas in.
måndag är sista ansökningsdagen.
men jag tror iallafall vad jag ska söka nu :

1. skönhet&hälsa - kungsmad
2. frisör - johnbauer
3. media - kungsmad
4. handel - kungsmad

känner mej ganska säker på ordningen iallafall.

nu ska jag ta o slänga in någon bild här,
sen blire till o hasa sig bort till väskan o hämta matteboken.
goodluck !


är det såhär man är när man är liten,
hur är man då när man är stor?


A H K ♥


Kommentarer
Postat av: FABU

Hej!

Vad roligt att du anmälde dig till Månadens Blogg.

Nu är finalisterna uppe i min blogg.

Grattis till er som gick vidare och bättre lycka nästa gång till dom som inte gjorde det.

Ha en underbar kväll!

KRAMAR

2010-01-25 @ 20:13:23
URL: http://fabu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0