WE DON'T LIKE ANY DENTIST

kan inte annat än säga att jag verkligen hatar min tandläkare,
han är as skum & varenda jäkla gång när han ska klippa upp min kedja så klipper han i tandköttet med så det börjar asblöda . . så jäkla ont gör det !
menmen, det blir ju alltid en vända till stan efteråt. & det är de positiva :)
idag inhandlades bara ett par svarta tights & en ny borste.
har olyckligt nog slarvat bort min gamla borste så det blev till att köpa a new one :)
blir antagligen stan på fredag också eftersom att mams skulle in dit o göra något,
o då blir det nog mer inhandlat.

imån ska jag till hanaslöv med en massa folk o lära mej åka skidor,
de ni !

men just nu få det bli teven o os.
tjaao




Kommentarer
Postat av: mikaela

kollade på skrivbordet idag, hm ouups, jag tror din borste är här hhahah.

men jag är inte 100 eftersom vi ha en likadan (x

men jag tror faktiskt d är din, så jag ger den till dej när vi ses nästa gång (:

<3!

2010-02-26 @ 15:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0