GODKVÄLL

hujeda mej vad mycket jag ha städat idag, dvs. ingenting ..
teve o film lockade en aning mer & även datan också.
som ni ser så har bloggen i stort sätt fått en helt ny outfit, som jag förövrigt har stailat med typ halva dan :)
o jag är riktigt stolt o skriva att jag ha gjort allting själv !
- personligt, bra o eget material.

kameran min har gått sönder rejält nu.
så fort man försöker ta kort dyker en riktigt irriterande skylt upp - dåligt batteri.
hur kan den påstå att det är dåligt batteri när man nyss har laddat batterierna ?
riktigt riktigt irriterande är det . .
menmen, har väll inget annat alternativ än att få köpa a new one.
hur jag nu ska få tag på alla dessa pengar ? hm.
ni få iallafall ta o nöja er med riktigt fina mobilbilder framöver - kvaliten kan ju disskuteras.

nu ska jag ta o se om det finns nån bra film på teve,
om inte få det bli os ;)
tjaao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0