SNÖRYGGBY

grattis tea, 16 år!

konsert i mörrum i onsdags, o jag vill bara intyga att misse var helt otroligt j*vla bra! :)
är så himla stolt över dej ! ♥

nu är två nationella prov avklarade & det känns riktigt bra,
även om den senaste i torsdags gick helt uruselt så är jag ändå ganska nöjd för att vara mej.

idag har skolan varit sjukt bra :)
blev ingen no lektion efter workshopen & därför håltimma.
& på svenskan behövde vi inte göra något eftersom att vi hade monika (:
hon är nog den mest konstigaste läraren jag känner, haha.
sista lektionen hade vi idrott där med ellas & andreas egna lektion - snöryggby !
fy fan, vad kul det var :)
& jag tyckte mitt lag var riktigt duktiga, från att ligga under med 5-0
o sen vinna med 5-6 !
vi få väll tacka vår lilla maxgud, som vi bad till varenda match ;)

vi ber till dej max
vår himmelske fader
att vi ska få styrka och vinna denna match
amen.

haha, så himla sjuka var dom i mitt lag :)
förövrigt var det riktigt blött i snön,
men ingen snö, ingen snöryggby !

imån blir det cup med damlaget i moheda,
tagga, tagga, tagga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0