UNDERBAR DAG

vilken dag det blev igår,
helt underbar med världens bästa folk !
har nog inte skrattat så mycket på länge,
& filmen vi såg - farsan var ju förfan asbra :)
fattar inte att folk tycker den är dålig ?
har ni ingen humor gott folk.
jag satt nog mest o skrattade igenom hela filmen ;)
tack för dagen misse, ida & även jessii, anna & becca ♥


misse o ida på bion :)
världens sämsta kvalite  . .

idag blir det åter en sväng till storstaden,
ska till tandläkaren & sen blir det nog en runda på stan igen ;)
köpte ju knappt inget igår .

menmen, nu ska jag ta o fixa mej,
sen drar mams o jag till storstaden.
tjaao



Kommentarer
Postat av: mikaela

tack sj bästa jenni!

fyfan vad jag ha saknat att ha så kul med er nu.

världens bästa! <3

2010-02-24 @ 15:16:18
Postat av: iidaaa

vad är det för hemsk bild;) hahah

tack så jätte mkt för dagen!

de måste göras om flera 100 gånger!<3

2010-02-24 @ 16:44:10
URL: http://idaaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0