TIDSFÖRDRIV

inget att göra just nu,
detta kallas tidsfördriv ! ;)

Favorittidning: ehm typ frida eller nån.
Bästa saken som hände mig förra sommaren: helsinborg ffs! <3
Favoritplagg i garderoben just nu: min nya blårandiga tunika.
Längd: typ 1.67 :(
Byxa eller kjol: byxa tror jag.
Senast utlästa bok: när jag hör din röst :))
Ditt rum kan beskrivas som: fult & trångt.
Mig själv med tre ord (nu): flummig, blygsam & kan skratta för vad som helst.
Höger- eller vänsterhänt: höger !
Humör just nu: trött.
Något jag absolut inte äter: soppa :o
Kläder just nu: jeans, tröja.
Vad sa du senast: " men gå då "
Hur många kuddar sover du med: 2-3.
Spelar du något instrument: gitarr.
Morgon- eller nattmänniska: inget av det, haha.
Sparare eller slösare: slösare . .
Bästa film: twilight, new moon, titanic, 8 mile.
Har du några homosexuella vänner: nej det tror jag inte (;
Tror du på mirakel: ah.
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: vet faktiskt inte.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3.
Bio eller promenad: promenad på sommarn, bio på vintern :)
Är du kittlig: om jag är ;)
Snarkar du: nejnej.
Rädd för insekter: nja, det berors på vilka.
Äckligaste insekten: mask ? haha.
Största svagheten: väldigt blygsam, & tar åt mej lätt.
Det här är jag bra på: uppfatta ansiktsuttryck ? :)
Bästa bok: twilightböckerna.
Vad vill du jobba som: frisör.
Chips, morötter eller godis: godis.
Pizza eller hamburgare: pizza.
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: tänkt på både och :)
Gungar du på stolen: sometimes.
Vilken hand håller du gaffeln i: höger ?
Gillar du att sjunga: jajemen, men det låter inte bra ;)
Anser du att du är stark: haha ohnej.
Använder du knark: nej fyfan!
Kaffe, te eller inget: inget.
Vad hade du på dig idag: jeans, tröja.
Smink: lite mascara o puder.
Vad använder du för skor just nu: sneackers.
Favoritfärg: lila, blå & svart.



Senaste person som:

Sov i din säng: katten (:
Du pratade med: mams.
Du gick på bio med: lisa, andrea, misse, jessi, matte, hanna & ida.
Du gick på stan med: mams.
Du skällde på: mams ;p


Senaste:
Låt du hörde: vad söt du är - toppen.
Film du såg: tjenare kungen, hha.
Mat du åt: potatisgratäng & kycklingfile :)
Puss: kissemisse (a
Känslan: trött.
Resa: storstaden.
Glädje: igår :d
Dröm: åkte till helsingborg med laget en sista gång :((
Person du träffade: ladies <3
Personen du pratade i telefon med: zandra.
Personen du fick sms av: anna <3
Gången du var utomhus: idag.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: läängesen . .
Saken du köpte: tuggummi.



Om dig:

Namn: jenni
Hårfärg: blondie
Ögonfärg: blå/grå
Skostorlek: 37 :]
Civilstatus: singel ;)

Favorit:
Färg: lila, blå & svart.
Mat: grillat !
Låt: just nu : fireflies - owl city & vad söt du är - toppen.
Ämne: musik.
Plagg: mjukis !!
Skor: sneackers.
Ställe: helsingborg at summer.



Allmänt:
Ska bli skoj: cupen i mån (:
Ska inte bli skoj: nationella proven :(((
Sparar till: långt hår !
Pålägg som gäller: only butter.
Önskar att jag var bättre på: att snacka.
Dagens dryck: mjölk !
Vad saknar du: helsingborgs tiderna.
Vad har du gjort idag: sovit & varit i storstaden.
Brukar du svära mycket: ah.
Gillar du att slåss: njaa, berors på hur man menar ;)
Vad ska du göra ikväll: hemma . .
Vem är snyggast i världen: finns enheldel.
Vad är det för veckodag: löööördag :)
Öl, vin eller cider: typ cider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0