DAGEN EFTER ALLA <3 DAG

glömde helt bort alla hjärtans dag igår, så få säga det nu istället
glad alla hjärtans dag !
dagen tillbringade jag med de familia i storstaden på en resturang & sen blev det syster på kvällen :)
på vägen hem höll vi också på att krocka, men som tur var svängde paps i sista sekunden.
skills från min pappa där ;) haha.

dagen idag har därimot varit mindre bra.
trodde ärligt talat jag skulle spy imorse, så jäkla trött jag var.
men ändå så gick jag upp, o gjorde mej i ordning.
hade ganska slappa lektionen iallafall, matte hemkunsskap tyska & so.
inga läxor heller denna vecka, & det är så jävla skönt ! :)
bara en dryg vecka till sportlovet också, awesome

oseriös



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0