WAITING FOR A CRAZY DAY

sitter just nu här & väntar på att jessii ska komma hit.
har typ inte träffat den människan på ganska länge, eller ja,
vi träffas ju på träningarna men det är ju inte samma sak ;)
såja, ska bli kul & träffa henne. få väl se vad vi hittar på :)


hittade en sjukt gammal bild på mej & jessii, sen två år tillbaka.
haha, ser ju riktigt normala ut också . . men den bjuder vi på.
old times, old times.


igår fixade jag iallafall mitt bankomat hos banken, äntligen säger jag bara !
så det dröjer väl någon vecka innan jag får det, sen har jag mina egna pengar,
så jäkla skönt & slippa fråga mamma om pengar hela tiden, som alltid leder till bråk . .
ikväll är det kräftfiske också. som jag självklart måste hjälpa till med . .
bara för att jag var på karloskar dagarna förra gången det var.

helgen ser väl annars ganska fullbokad ut.
imån drar jag troligtvis till moheda dagarna med folk :)
sen blir det till ida på kvällen.
söndag blir det till & åka på 1-års kalas - elias.
& på måndag börjar gymnasiet . . gashe, vad nervös jag är !


grattis i efterskott till lille elias som fyllde ett år igår.
grattis gullunge ! :)


nej, nu ska jag stänga av datorn & gå ut o vänta på jessii.
seeyaa


Kommentarer
Postat av: jessica

Fan va fina vi va (; älskar deje jenni!!! (yy (L) <3

2010-09-11 @ 08:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0