K-O DAGARNA

tänkte att när jag lika väl lägger in bilder ifrån helgens karloskar på datan,
så kan jag lika väl lägga upp några här.
hade som sagt hur roligt som helst, speciellt i lördags med misse, ida & annie.
var där ungefär hela kvällen/natten, från 16.00 till 02.15 då vi tog nattbussen hem.
träffade en hel del känt folk, speciellt ifrån min gamla klass, 9 tellus :)
blev väldigt mycket hejande också för mej & ida, till okänt folk,
haha, bara för att vi inte är normala ;)
btw, så vann jag en rosa plast hatt ifrån ett "spelhjul", satsade typ 20 kr,
sen på vägen hem på bussen så hade jag den hatten typ i knät,
& killen som satt mittemot ville typ ha en sån hatt & undrade om han kunde köpa den.
såja, blev ett litet deal där, han fick hatten & jag fick 75 kronor. ohyeah! :)
kan tillägga att han var en aning full ;)











1. ida, lisa & becca. 2. lovestoned - rix fm (stod som sagt sjukt nära scenen).
3. timoteij - rix fm. 4. darin - rix fm.
5. folk vid scenen - rix fm. 6. misse & annie.
7. jag & min rosa hatt. 8. ida, becca & anna.
9. jag & annie. 10. misse, annie, jag & ida.
__

idag sov jag till ett ungefär. fick äntligen sova ut !
vid två tiden kom mina sysslingar hit. vi spelade gitarr o kollade teve typ.
ah, skulle egentligen bada med dem nu ikväll men blev inget med det för min del,
sjukt kallt ute jue ;o. så istället sätter jag nog på en film nu & myser. sounds great !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0