TYPICAL

förkyldningen är ännu värre (så typiskt mej),
så det blev/blir varken någon skola eller träning idag. sadface !
hatar verkligen att vara förkyld för liksom man kan inte sova riktigt,
man vaknar alltid sjukt mycket tidigare än vanligt över att man är hur täppt i näsan som helst.
ja, så är det för mej iallafall . .
menmen, det positiva i att vara hemma o är sjuk ,
är att man kan gosa ner sig i soffan o checka på någon gullig film.
så gissa vad dagen har tillbringats ? just det i soffan ;)
mamma kom dessutom nyss hem med en kebabrulle till mej - ännu en fördel :)
få väl se om jag orkar med skola imån, beror på om jag är bättre eller sämre.
känner verkligen att jag borde gå. vill ju inte missa allt för mycket av lektionerna.
men vi få se ;)
nu - äta kebabrulle & sen checka på fångarna på fortet. seeyaa.


vi alla har varit små. jag o broder på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0