THOUGHTFUL

har ungefär 6579022 tankar som sprudlar i mitt huvud just nu.
en stor del av dem handlar om själva gymnasiet.
ska jag byta ? isåfall till vad ?
eller ska jag stanna kvar o hoppas på att det blir bättre efter några veckor ?
jag vet ärligt talat ingenting
media känns liksom inte som min grej.
visst jag älskar verkligen linjen, att fotografera oså, men jag stortrivs verkligen inte i klassen.
inte för att jag har något emot dem eller så, men alla är så himla tysta.
(liksom när jag i grundskolan 7-9:an på grönkullaskolan,
så gick jag i den mest livligaste klassen på hela skolan o vi hade så sjukt kul tillsammans.
sen börjar man i gymnasiet o där möts man av en klass som är helt tvärtom.
snacka om skillnad !) Jag trivs inte med sådana tysta människor.
måste väl erkänna att jag är lite en sådan person själv, går mest för mej själv oså.
men liksom när alla andra är sådär högljudda, pratar med alla o helt enkelt våga vara sig själva,
så brukar det till slut släppa o till och med jag vågar vara mej själv.
men i den här klassen är det helt stendött,
känns som om ingen riktigt vågar bryta den tysta stämmingen. ingen vill vara den förste.
& sen har vi själva linjen. asså den är hur kul som helst o det är sjukt kul o fotografera oså,
men liksom det känns som om det bara är för komplicerat o svårt.
att börja med ett projektarbete andra dagen som dessutom ska handla om partivalet,
hur svårt är inte det ? vet inte riktigt hur jag ska förklara, men det känns bara inte rätt.
så nu återstår frågan, ska jag byta eller ska jag stanna o hoppas på att det kommer bli bättre ?
jag vet att jag inte kan vänta allt för länge, så jag behöver all tips jag kan få !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0