BIG SISTER


tycker att bilden är rätt najze.

idag har jag varit hos syster min hela dagen. har varit riktigt najze om nån undrar :)
lyssnade en hel del på spotify & blandade våra musikstilar lite,
kan ta & meddela att jag o syster har helt olika musikstilar . .
jag gillar mer slapp typ R&B & rock, medans syster gillar mer dunka dunka ? haha.
yes, sen tog vi oss en tur med cyklen för att leta efter kantareller längs vägkanten,
kanske inte så bra vid vägkanten precis men vad gör man inte för kantareller,
ja, så resonerar syster iallafall ;)
hittade faktiskt en hel del, tur att jag var med kan jag säga, annars hade vi inte hittat de två "stora" !
cyklade där ifrån nån gång vid halv 6 tiden, & sen vid 6 blev det träning.
riktigt jäkla jobbigt faktiskt !
kom hem därifrån vid halv nio, & har nyss duschat oså.
& nu blir det teven för att se morden i midsomer, som faktiskt är sjukt bra ANNA !
har redan missat en kvart av programmet nu, INTE OKEJ
så känner att jag få sätta punkt här.
hadebra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0