TREDJE

tredje dagen på gymnasiet & allt går bra
har iallafall blivit bra kompis med sanna :)
klassen är där i mot lite tråkig, känns liksom som om ingen riktigt har någon humor ?
börjar faktiskt tvivla på om jag har valt rätt linje.
känns som om allt bara är så komplicerat & svårt.
liksom vem får ett projekt arbete att göra andra dagen, o som dessutom ska hanlda om partivalet.
det är liksom så brett ämne, man vet ju inte vad man ska fota.
tur att sanna finns säger jag bara för hon ger mej lite inspiration (;
men ändå tvivlar jag på om det här verkligen är min grej.
visst det har ju bara gått tre dagar, så antar att jag få ge det en chans.
hoppas på att klassen & linjen blir bättre !

jag hatar hatar hatar verkligen regn.
speciellt om man måste gå i de tre dagar i rad från skolan till stationen.
& speciellt när man har ett paraply som hängen o dinglar o som nästan blåser iväg hela tiden.
sjöblöt. hatar som sagt.
& om det regnar imån så vet jag inte vad jag gör . . skolfoto står på schemat.


misse & jessii, jag saknar er att ha i klassen så det gör ont.


Kommentarer
Postat av: Annie

Jenni, om du känner att du gillar att fota är det klart att du ska fortsätta i en vecka eller något, och se hur det slutar. Annars är det enkelt att byta till något som tilltalar dig mer, om det finns platser. Men Se till att du har fått en plats på ett annat gymnasium innan du hoppar av de andra.

Men jag tror att du säkert kommer gilla det mer efter något vecka :) <33



Hör gärna av dig i helgen <3



Puss // Annie

2010-08-26 @ 19:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0