STORA STADEN

varit i storstaden hela dagen idag med syster & hennes pojkvän :)
tandläkaren för min del, & ultraljud för systers del - ska bli moster ;)
sen blev det en runda på stan som vanligt.
köpte absolut ingenting, eftersom att jag inte har några pengar alls . .
hoppas på att mamma ge mej sig lite imån då vi förhoppningsvis ska till stan igen, haha.
syster köpte därimot en hel del.


syster i ett par überfina solglasögon som vi fjollade oss med.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

nej, nu har jag faktiskt tänkt o ta en "nattdusch".
bara för att jag inte orkade duscha när jag kom hem efter träningen, discusting !
så känner att jag är lite sådär lagom freesch just nu . .
menmen, dusch få det bli. sen ska jag faktiskt ta & gå o lägga mej (y)
bara för att jag måste ta & vända på dygnet nu innan skolan börjar igen.
så istället för att gå upp klockan halv ett, så blir det till att gå upp klockan nio imån.
hey, jag kommer va pigg . .
så, godnatt på er gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0